poniedziałek, 16 stycznia 2017

Najwyższy czas.


Często oceniamy książki po okładce, ha! Ja robię dokładnie to samo, ale siła wyższa karzę mi zobaczyć jej wnętrze. Tak samo jest z nami wszystkimi, czyżbym się mylił? Myślę że nie. Chciałbym zaprezentować Wam siebie, typowego młodego chłopaka, który właśnie zaczyna od totalnego zera,masz chęć mnie poznać i zajrzysz dalej? 


Miło mi że dałeś/aś mi szansę, Teraz wypadałoby się przedstawić, jestem Bartek. Moją edukację zakończyłem w czerwcu 2016 roku, a teraz pytanie: co zrobiłem od tego czasu? Nic. No prawie nic... pracowałem, byle by pracować nie patrząc totalnie na przyszłość, typowe myślenie nastolatka. 

Skąd pomysł na bloga? Może dzięki niemu nie popełnisz błędu, który popełnia większość z nas, ale o tym później... Piszę go ponieważ jest to pewnego rodzaju motywacja, jakiegoś rodzaju zobowiązanie, które sobie postanowiłem, tak po prostu sam od siebie. 

Od "zera" do... no właśnie! Sam jestem ciekawy dokąd mnie zaprowadzi droga, którą właśnie dzisiaj wybrałem. Mam nadzieje, że i Ty mój drogi czytelniku pomożesz mi w niej, dzieląc się opinią w komentarzach, a jest to dla mnie bardzo ważne. 

W styczniu rzuciłem moją pracę, w której nie widziałem żadnej przyszłości i postanowiłem dać sobie szansę i zacząć od nowa, myślisz że człowiek po zawodówce ma szansę wybić się w tych czasach? Postaram się udowodnić Ci, że tak. 

Dokładnie 17 czerwca o godzinie 11:15 czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna do pracy, która być może odmieni moje bezbarwne do tej pory, szare życie. Zawsze interesowała mnie praca biurowa, jesteś ciekaw czy mi się uda? W takim razie zapraszam Cię do czytania kolejnych postów, a na pewno niczego nie przegapisz, czołem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz